W związku z koniecznością ograniczenia do minimum bezpośrednich kontaktów petentów z pracownikami urzędu, od 31 marca br. do odwołania Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu (w obydwu lokalizacjach) jest zamknięte dla bezpośredniej obsługi interesantów.
Załatwianie wszelkich spraw odbywa się telefonicznie, drogą e-mail, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub w wyjątkowych sytuacjach, w godzinach 9.00 – 14.00 za pomocą „skrzynki podawczej” umieszczonej w holu urzędu przy al. Ratuszowej 38. Nieczynne będzie biuro podawcze, a na teren urzędu wpuszczani zostaną wyłącznie pracownicy, zgodnie z przyjętymi procedurami bezpieczeństwa.
Wszelkie sprawy w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu są załatwiane przez pracowników w godzinach od 7:30 do 15:00, wejście "B" do budynku Starostwa, z zachowaniem obostrzeń sanitarnych.
Odbiór dowodów rejestracyjnych następuje przez wirtualne wydanie w systemie CEPiK, natomiast dowód rejestracyjny, karta pojazdu i decyzja przesłana zostanie listownie na adres zamieszkania. Prawa jazdy uzyskane po raz pierwszy oraz wtórniki praw jazdy będą przesyłane listownie na adres zamieszkania.
Odbiór dokumentów w pozostałych sprawach następuje w wejściu „D” po telefonicznym kontakcie pracownika i ustaleniu terminu odbioru.