• News
  • Powiat
  • Położenie
  • Starosta i Zarząd Powiatu
  • Starosta Inowrocławski
  • Historia
  • Symbole
  • Zakres działalności
  • Drogi powiatowe
  • Projekty rządowe
  • Projekty europejskie
  • Rada powiatu
  • Skład Rady Powiatu
  • Komisje
  • Sesje
  • Transmisje video z sesji
  • Protokoły
  • Młodzieżowa Rada Powiatu
  • Gminy
  • Gmina Janikowo
  • Gmina Dąbrowa Biskupia
  • Gmina Gniewkowo
  • Gmina Kruszwica
  • Gmina Inowrocław
  • Gmina Pakość
  • Gmina Rojewo
  • Gmina Miasto Inowrocław
  • Gmina Złotniki Kujawskie
  • Ciekawy Powiat
  • Dawny Powiat Inowrocławski
  • Piękny Powiat Inowrocławski
  • Turystyczny Powiat Inowrocławski
  • Powiatowe Muzeum
  • Oddział Powiatowego Muzeum – Dom Rodziny Jana Kasprowicza
  • Kontakt
  • Dane teleadresowe
  • Wydziały
  • Wydarzenia 2024
  • Styczeń
  • Luty
  • Marzec
  • Kwiecień
  • ROK GENERAŁA SIKORSKIEGO
  • Aktualności
  • Z życia Generała
  • Galerie
  • Listy lotniczego korespondenta
  • Konkursy
  • Dokumenty
  • Dwór w Parchaniu
  • Filmy
  • 

    XLVIII sesja Rady Powiatu Inowrocławskiego

    dział: / dodano: 24 - 11 - 2022

    XLVIII sesja Rady Powiatu Inowrocławskiego odbędzie się 30 listopada 2022 roku (środa) o godzinie 10.00  w sali obrad Rady Powiatu Inowrocławskiego przy ulicy Mątewskiej 17 w Inowrocławiu.                                     
    Proponowany porządek obrad: 
     1. Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum. 
     2. Przyjęcie porządku obrad. 
     3. Przyjęcie protokołu obrad XLVII sesji Rady Powiatu Inowrocławskiego odbytej 28 października 2022 roku. 
     4. Informacja o realizacji uchwały Rady Powiatu Inowrocławskiego podjętej na XLVII sesji Rady Powiatu Inowrocławskiego 28 października 2022 roku i powierzonej do wykonania Przewodniczącemu Rady Powiatu. 
     5. Informacja Starosty Inowrocławskiego o realizacji uchwały Rady Powiatu Inowrocławskiego podjętej na XLVII sesji 28 października 2022 roku.
     6. Informacja o pracy Zarządu Powiatu Inowrocławskiego w okresie od 19 października 2022 roku do 21 listopada 2022 roku.   
     7.  Rozpatrzenie projektu uchwały Rady Powiatu Inowrocławskiego zmieniającej  uchwałę      w  sprawie uchwalenia budżetu Powiatu Inowrocławskiego na 2022 rok:        
    - wystąpienie Skarbnika Powiatu,      
    - przedstawienie stanowiska Komisji Budżetu i Funduszy Europejskich,       
    - dyskusja,       
    - podjęcie uchwały.    
    8. Rozpatrzenie projektu uchwały Rady Powiatu Inowrocławskiego zmieniającej uchwałę w  sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu  Inowrocławskiego  na lata 2022-2037:      
    - wystąpienie Skarbnika Powiatu,      
    - przedstawienie stanowiska Komisji Budżetu i Funduszy Europejskich,       
    - dyskusja,       
    - podjęcie uchwały.  
    9. Rozpatrzenie projektu uchwały Rady Powiatu Inowrocławskiego w sprawie zatwierdzenia     Programu naprawczego Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu:    
    - wystąpienie Naczelnika Wydziału Edukacji, Sportu i Zdrowia,     
    - przedstawienie stanowiska Komisji Zdrowia i Polityki Społecznej,     
    - dyskusja,     
    - podjęcie uchwały.       
    10. Rozpatrzenie  projektu uchwały  Rady  Powiatu  Inowrocławskiego w sprawie ustalenia wysokości opłat obowiązujących w 2023 r. za usunięcie pojazdu z drogi na obszarze powiatu inowrocławskiego i jego przechowywanie na parkingu strzeżonym:       
    - wystąpienie Naczelnika Wydziału Komunikacji i Transportu,       
    - przedstawienie stanowiska Komisji Budżetu i Funduszy Europejskich,       
    - dyskusja,       
    - podjęcie uchwały.   
    11. Rozpatrzenie projektu uchwały Rady Powiatu Inowrocławskiego w sprawie uchwalenia Programu współpracy Powiatu Inowrocławskiego z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2023 rok:       
    - wystąpienie Naczelnika Wydziału Edukacji, Sportu i Zdrowia,       
    - przedstawienie stanowiska Komisji Edukacji, Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki,       
    - dyskusja,       
    - podjęcie uchwały.       
    12. Wnioski i oświadczenia radnych.   
    13. Zakończenie.